Reminder - Aircraft Interior Expo 2022: Media Briefing & Luncheon with Yannick Assouad, EVP Avionics, Thales

Aircraft Interiors Media Briefing and Luncheon :

Tuesday, June 14, 2022 ​
​12:00PM to 1:00PM

Please join Thales InFlyt Experience at the 2022 Aircraft Interiors Expo in Hamburg for a Press Briefing and luncheon. The briefing will be presented by Yannick Assouad, Executive Vice-President, Avionics, Thales.
​Participate to discover Thales’ latest innovations and how we shape the future of travel.

RSVP by email to:

Alice Pruvot: [email protected]

Aircraft Interiors Media Briefing Location: Conference Room Marseille 2 & 3
​Hall B3 Level 2

Aircraft Interior Expo 2022
​Hamburg Messe
​Hamburg, Germany
​Thales Exhibition Booth: Hall B4, Booth 4E40
​Stop by the booth to schedule your tour

À propos de Thales

Thales (Euronext Paris: HO) est un leader mondial des hautes technologies qui investit dans les innovations du numérique et de la « deep tech » – connectivité, big data, intelligence artificielle, cybersécurité et quantique – pour construire un avenir de confiance, essentiel au développement de nos sociétés. Le Groupe propose des solutions, services et produits qui aident ses clients – entreprises, organisations, Etats - dans les domaines de la défense, de l'aéronautique, de l’espace, du transport et de l’identité et sécurité numériques, à remplir leurs missions critiques en plaçant l’humain au cœur des décisions.

Thales compte 81 000 collaborateurs dans 68 pays. En 2021, le Groupe a réalisé un chiffre d'affaires de 16,2 milliards d'euros.